SJ Guide

Gamla godingar

Posted on: september 22, 2010

Letar igenom min hårddisk och försöker få lite ordning på mina bilder. Hittade lite som jag könner för att visa i en allt annat en god ordning.

11 juni 2010 var det åter dags för skolavslutning

Grundskolans sista dag

Luciafirnade på skolan 2009

Sista året i grundskolan var det klassresa till Gotland

Maj 2007 läste jag upp en dikt på Söderandans dag på Medis

Mera från Gotland

3 svar to "Gamla godingar"

Du har haft olika frisyrer genom åren 🙂

Måste ställa en fråga angående spärren på Arlanda. Om man reser biljettlöst med Prio kortet, räcker det med att lägga kortet på svarta plattan för att spärren ska öppnas, eller måste man visa upp kortet för personalen e.v kolla bokningsnr?

Tillbakaresan är bokad från stockholm C, men jag hade tänkt hoppa på från Arlanda. Är det möjligt att betala en avgift för att få passera spärren, likt UL de som reser med upptåget fast saknar Arlanda tillägg?

På din första fråga vet jag inte svaret.

På andra frågan – vilket tåg handlar det om? Du betalar 40kr för en spärrpassage om du inte har giltig biljett till/från Arlanda C. Hr du platsreservation förfaller den 15 minuter efter avgång från den station du bokat.

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

