SJ Guide

Vart åker jag imorgon då?

Posted on: september 28, 2010

Detta läsår håller jag på att skriva en bok som projektarbete och till den boken behöver jag navända en annan bok. Och denna bok finns bara på ett bibliotek i Malmö så det blir att åka dit. Kan kännas långt att åka till Malmö för en bok men det finns nog inte så många andra alternativ.

08:21 Stockholm C – Malmö C 12:46 (X2000)
17:14 Malmö C – Stockholm C 21:39 (X2000)

Kan hända att jag blir klar tidigare så då tar jag ett tidigare tåg hem. Visserligen kan jag även åka nattåg men jag har inte så goda erfarenheter av att åka nattåg den sträckan och ha skola dagen efter. Sist jag åkte var det vinter och 20 minusgrader och det blev både buss, taxi och Pågatåg innan jag vid halv två på natten kunde borda tåget i Hässleholm… så jag åker nog helst inte denna tvåa igen.

3 svar to "Vart åker jag imorgon då?"

På stadsbiblioteket eller på Orkanenbiblioteket? 🙂

Passa på och njut lite av utsikten när du ändå befinner dig däruppe 🙂

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

