SJ Guide

God morgon, jag heter Elin

Posted on: november 3, 2010

Idag på tåg 425 presenterade ombordaren sig med namn och presenterade även alla kollergor ombord. Just detta med att ombordarna presenterar sig med namn har jag inte stött på. Jag vet att det förekommit ibland i 1a klass men jag har aldrig hört att även ombordarna i 2a klass presenterat sig. För övrigt kallade den trevliga ombordaren 1a klass för affärsklass.

Jag tycket i alla fall det är trevligt att ombordarna presenterar sig.

OBS! Ombordaren på tåg 425 heter i verkligheten något annat!

1 Response to "God morgon, jag heter Elin"

Utbildad ny Serviceledare troligtvis! Du kommer att få höra mer av det!

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

