SJ Guide

SJ Lounge öppnar 06:15 på måndag

Posted on: oktober 21, 2011


Med anledning av banarbetet Stockholm – Bålsta öppnar SJ Lounge redan klockan 06:15 på måndag på Stockholm C. Detta gäller endast nu på måndag 24 oktober.

12 svar to "SJ Lounge öppnar 06:15 på måndag"

sjguide,

Hur var det idag ?

För jag såg att personalen kom till loungen 5:45 idag och undrade om det var fler som inte kunde sova – men det var kanske samma idag fredag.

I så fall tror jag att man inser att den behöver öppnas 05:45 alla vardagar ( som i Göteborg ).

/Årskort Guld SJ

Jo, det var samma idag.

sjguide,

Då tror jag att du fattar vad jag skall skriva som nästa inlägg på min blogg . . . . .

/Årskort Guld SJ

Jo, och jag kan bara hålla med. Fattar inte varför man ska öppna EFTER att de flesta affärsresenärer åkt…

sjguide,

HiH

/Årskort Guld SJ

???

sjguide,

HiH = Hål i Huvudet.

( Lite skämtsamt i detta sammanhang men lite underligt är det i alla fall )

/Årskort Guld SJ

sjguide,

Var finns detta dokumenterat ?
Finns det på http://www.sj.se ?

/Årskort Guld SJ

Finns på anslag i loungen.

sjguide,

Som man inte kan se för det är grindar i trappan ?

/Årskort Guld SJ

Ingen aning. Minns inte exakt var de sitter.

sjguide,

Skall kolla om en stund . . .

/Årskort Guld SJ

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

