SJ Guide

Annandag Jul

Posted on: december 26, 2011

Vart det idag, ja. Vad har jag då haft för mig denna dag? Jo, tanken var naturligtvis att ge sig ut på mellandagsrea, särskilt då jag under julsrädningen fann att antalet DVD-R-skivor i byrålådan var skrämmande lågt. Men hur stor var chansen att just DVD-R skulle vara på rea? Tja, inte särskilt stor.

Men nåväl till Barkarby bar det av och väl där rådde mer eller mindre kaos. Folk och bilar kors och tvärs lite överallt. Givetvis var skivorna dyra grejer på både Elgiganten och Expert. Begav mig till Siba och vad hittade jag inte där? Jo, 40% rabatt på optisk media. Fick 25 skivor för 120kr, inte illa. En Scart-kabel för 5kr blev det också.

Efteråt tog jag mig till Arlanda för att kolla läget och har aldrig sett mer folk på Terminal 4. Nu ska jag handla och sen bege mig hemåt.

Imorgon är det lite tråkärenden på schemat och sen får vi se om man hinner med något mer. Onsdag bär det av till Malmö (första gången med flyg till Sturup). Sen är det ju inte sååå många dagar kvar av 2011.

Just det!!! Imorgon kommer slutgiltiga antagningsbeskedet. Men med en 14e reservplats till Södertörn är det ju knappast nån chans. Så det får bli SU trots allt…

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

