SJ Guide

Journalistikvetenskap I

Posted on: januari 11, 2012

Ja, så heter kursen jag ska läsa på Stockholms Universitet till våren.

Fattar fortfarande inte att jag lyckats komma in. Stod på 57e reservplats efter 1a urvalet. Efter 2a urvalet kröp jag fram till 22a plats. I mina ögon helt orealistiskt att komma in. Trots det duck jag brev med kallelse till reservupprop så en liten chans fanns det kanske trots allt?!

Jo, visst fanns det det. Idag ägde nämligen detta reservupprop rum och gissa om jag blev förvånad när mitt namn lästes upp.

Hursomhelst, nu är jag i alla fall antagen och 17 januari börjar terminen. Fast kursen är ett år så jag ska fortsätta med den även nästa termin då.

Nu återstår bara att kontakta CSN och meddela ändringen.

Sen är jag lite bitter över att kursen ges vid Radiohuset och inte Frescati campus men tydligen är det bara några schemalagda timmar per vecka, resten får jag läsa vart jag vill.

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

