SJ Guide

Berglunds tivoli i Bålsta

Posted on: april 13, 2012

Lite bilder från idag när Berglunds tivoli var i Bålsta. Åkte dock ingenting eftersom det regnade men ska dit imorgon igen och åka.

20120413-165825.jpg

20120413-165843.jpg

20120413-165902.jpg

20120413-165947.jpg

Till sist en bonusbild på Axels tivoli nya attraktion No limit. De är i Kungens kurva denna helg och precis när jag skulle åka den så gick den sönder. Suck. Tror inte direkt jag orkar dra dit immorn för att åka den (om den funkar då) men jag får väl se!

20120413-170203.jpg

7 svar to "Berglunds tivoli i Bålsta"

Detta är väl trots allt ett bra erbjudande.

http://bit.ly/HwTgiE

Man får dessutom ett extra åkpass+inträde till Gröna Lund och inträde till Aquaria plus rabatt till Skara Sommarland, Kolmården och Furuvik.

Gillar man Gröna Lund och har planer att besöka dom andr aparkerna är det väl ett inte så tokigt erbjudande?

Såg erbjudandet och funderar på att nappa på det. Ska dock vara bortrest en del under sommaren så blir kanske inte så många besök där men jag lär tjäna in det iaf!

För min del blir det bara besök för att kolla på folk.
Mår illa av att åka de flesta attraktionerna och jag går ju dessutom in gratis.

Kan tipsa om att gå dit premiärdagen 28 april. Då brukar det vara lite jippon där som tex glassutdelning. Dock kan det bli mycket folk särskilt vid bra väder. Jag kommer i alla fall vara på plats hela dagen (10-22 tror jag) 😉

Förr om åren bjöd McDonalds barn i deras kundklubb på gratis inträde, åkband och mat och då var det tradition att besöka Grönan med bonusbarnbarnen.

Tror dock att man har slutat med det nu men det var en höjdare i alla avseenden.

Tror också man slutat med det nu. Barnfamiljerna går dit i alla fall 😉

ofta no limit gick sönder? det lät ju inge säkert! dendära no limit såg ju helt livsfarlig ut! kolla på den förut idag och jag fick ont i magen bara av att kolla på den! Tänk om den skulle falla isär! :/

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

