SJ Guide

En liten uppdatering….

Posted on: maj 30, 2012

….vore kanske på sin plats. Händer väl inte så mycket just nu för min del, två dagar kvar till sista tentan så har vart en del plugg men har även rest runt i Stockholm lite. Idag var jag tex i Norrtälje, åkte dit med 676 som har dubbeldäckarbussar. Såg att bussen skulle fortsätta som 651 så åkte en sväng till Vårgatan där Nobinas garage ligger, var dock inte så många bussar inne, men de var väl på vägarna och gjorde nytta 🙂

Sen åkte jag tillbaka till busstationen för att åka 631 som är en ringlinje till Rådmansö. Ganska dryg tur men nu har man åkt den. Ska nog åka 631X nån gång, den går lite mer direkt tror jag.

Nu sitter jag på bussen tillbaka till Stockholm. Imorgon får vi se om det blir nån resa, eventuellt åker jag till Norrtälje igen och kanske Yxlan.

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

