SJ Guide

Nattresa

Posted on: januari 17, 2014

Jobbade idag 7-14, kom hem vid 15 och var ganska trött så la mig i soffan en stund. När jag vaknade var klockan 19.
Skönt att sova en stund på dagen, problemet är att man är jättepigg på kvällen då och inte kan sova nästa natt…

Så jag bestämde mig för att göra en liten nattresa. Först tog jag pendeln till Upplands Väsby och träffade en kompis en stund. Sedan fortsatte jag med pendeln till Arlanda för att 592an in mit stan som jag sitter på nu. Hoppades på Citywide eller Mercedes men blev Märstas Omnilink; Arriva 7041 😦

Är framme 02:42 i Stockholm och 02:50 går 593an som jag för första gången ska åka hela vägen till Uppsala. Sedan blir det pendeln tillbaka till Stockholm.

Imorgon (idag) ska jag först åka lite buss med en förare jag känner. Sedan ska jag på möte med min jobbcoach och efter det om jag är trött så åker jag hem annars blir det en tur till Myrorna för att försöka hitta en mobilladdare (min nuvarande gick sönder).

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

