SJ Guide

På väg hem

Posted on: mars 7, 2014

Idag är det genrep och och imorgon final i melodifestivalen. Två händelser som i sig är tråkiga i mitt tycke men det positiva är att de generar en del extra kollektivtrafik. Idag och imorgon tex körs ett pendeltåg från Solna till Uppsala via Märsta vilket inte är vanligt då Uppsalatågen normalt går över Arlanda. Tänkte åka det tåget ikväll men tar det imorgon istället.

Nu är jag på väg hem och när jag kommer hem ska jag laga middag och sen tyckte mamma jag kunde tvätta golvet hemmma. Hmm, vi får väl se….

Vad som händer på måndag vet ni nog redan 🙂

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

