SJ Guide

Den svenska björnstammen

Posted on: maj 9, 2014

Igår spelade Den svenska björnstammen på Gröna Lund pch jag var där och kollade. De var väldigt bra och det var en skön stämning.
Ikväll spelar Looptroop Rockers, av namnet att tyda är det rock vilket inte alls är min smak men jag ska nog dit ändå och kolla. Sen hoppas jag att man fått igång Insane.

Nu är jag påväg till jobbet om än något sent. Jag skulle gå upp kl 04:30 men glömde sätta på volym på klockradion så jag vaknade 05:10 😦 – ingen höjadare när tunnelbanan går 05:30.
Så nu är jag på nästa tunnelbana och blir väl ca 5 min sen 😦
Slutar 17:37 och då blir det raka vägen till Gröna Lund antagligen 🙂

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

