SJ Guide

Helg

Posted on: maj 28, 2014

Ja, då är det helg. Imorgon är ju röd dag och då är vi lediga och på fredag har jag tagit ledigt 🙂

Dagen har varit händelserik och inleddes med problem med biljettmaskinen så jag fick jaga ifatt min buss.

Ute var det mycket folk och trafik och studenterna har kommit ut så matratsen blev bara 32 min 😦

Efter matrasten hade jag först två resenärer som försökte åka på falska SMS-biljetter och sedan en resenär som sa tydligt att han plankar och inte har kort. Tyvärr vägrade han lämna bussen 😦

Då vi blev 20 minuter sena fick jag jaga ifatt dagens sista buss.
När vi nästan var framme vid Radiohuset fick bussen tvärnita för en bil och en resenär ramlade och slog sig 😦 Efter att vi skrivit skademeddelande kunde dagen avslutas för min del med 10 minuter övertid.

Imorgon tänkte jag åka till skärgården men då vädret inte blir på topp skippar jag nog det.

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

