SJ Guide

Rast

Posted on: september 9, 2014

God eftermiddag!

Dagens första del är sedan länge avklarad och jag har hunnit hem och äta, tvätta, vila och nu är kaffet på väg ner 🙂 Snart är det dags att bege sig in mot stan för del 2 och då står jag vid Sergels torg 15:30-19.

Igår fick jag ett samtal från chefen förresten. Han undrade om jag ville vara med på nåt nytt försök/arbetsuppgift på företaget som startar på måndag. Jag har ingen aning vad det är annat än att det har med trafikanträkning att göra och tydligen ska man jobba ombord på bussarna istället för på hållplatserna. Jag tackade givetvis ja och på torsdag eller fredag ska vi ha ett möte om det hela.

Nej, nu är det dags att ta på sig uniformen igen. Vi hörs!

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

