SJ Guide

Fredag!

Posted on: oktober 3, 2014

Så var det äntligen fredag och nu återstår bara att stå vid Gullmarsplan 15-19 innan man kan ta helg! Gullmarsplan är ju inte roligaste stället att stå på men det går väl an. Vart jag står nästa vecka vet jag inte för än har schemat inte kommit…

Trisslotten då? Jo, jag har precis skarapat näst sista rutan med 100 000kr!
För att det ska bli vinst måste alltså sista rutan innehålla
60kr
TV-90
10 000kr
100 000kr

Om det blir vinst eller ej får vi veta imorgon. Då ska jag som jag berättat tidigare åka till Dalarna. Tar tåget 07:45 till Borlänge och sedan ska jag åka buss till Falun varifrån jag åker hem på eftermiddagen!

20141003-140820-50900325.jpg

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

