SJ Guide

Veckan lider mot sitt slut…

Posted on: november 6, 2014

Ja, och nu återstår bara en enda arbetsdag kvar innan det är helg 🙂 Imorgon har jag den delade tjänsten 103 och står i Ropsten 7:00-12:00 samt Sergels torg 16:00-19:00. Men redan 03:20 ska jag upp. En kollega övertalade mig nämligen att hänga med till Hornsbergsgaraget och äta frukost innan jobbet.
Så 04:10 tar jag nattbussen in till Centralen och möter upp min kollega.

På lördag åker jag till Umeå för att se Veronica Maggio. Men mer om den resan kommer i ett separat inlägg imorgon eller på lördag. Nu är det läggdags.

1 Response to "Veckan lider mot sitt slut…"

Ser att du uppgraderat till Veronica Maggio.
Mycket bra val. 🙂

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

