SJ Guide

Mot Umeå

Posted on: november 8, 2014

God morgon!

Gick och la mig direkt efter jobbet igår, var sjukt trött. Gick upp strax efter 06 idag och nu sitter jag på Arlanda och väntar på att gå ombord på flyget till Umeå.

Landar 11:05 och efter att tagit bussen in till Umeå blir det några timmar på stan och kanske någon busstur innan incheckningen på mitt hotell öppnar vid 15. Har bokat ett ekonomirum på Hotell Dragonen för 650kr så har inga större förväntningar. Sedan vid 19 är det konsert med Veronica Maggio och efter den är det nog läggdags.

Imorgon åker jag först till Härnösand där jag aldrig varit och har två timmar där innan jag fortsätter till Sundsvall där jag har några timmar innan jag åker hem via Gävle och Uppsala.

Allt som allt blir nog detta en trevlig resa och jag återkommer ikväll med recension av konserten samt lite bilder på rummet 🙂

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

