SJ Guide

Sjuk

Posted on: november 20, 2014

Usch, det har inte varit någon rolig dag. Hörde visst inte väckarklockan utan vaknade 06:40 med sprängande huvudvärk och ont i halsen så kunde knappt svälja.

Efter att ha tagit två Alvedon och sjukat mig somnade jag om och vaknade vid 12 igen. Huvudvärken hade förvisso upphört men har fortfarande ännu ont i halsen och har känt mig krasslig hela dagen.

Funderade på om jag ska försöka jobba imorgon men är nog ingen idé att stå ute 7 timmar när man redan är krasslig. Vill inte få någon megaförkning direkt…

Upptäckte häromdagen att jag har 300 poäng kvar att tjäna på SJ inom en vecka för att få behålla grå nivå.
Så jag hoppas jag känner mig bättre så jag kan göra någon resa till helgen, frågan är bara vart.
Veronica Maggio spelar ju i Hultsfred på lördag och det finns förvisso biljetter kvar men det är inte så mycket SJ-sträcka dit och hotellalternativen få och dyra.
Nej, vi får se vart det bär av. Kanske lite spårvagnsåkning i Göteborg?

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

