SJ Guide

Måndag igen

Posted on: december 8, 2014

Så var denna långhelg över och det är måndag igen.

I lördags var jag på jobbets julfest och det blev en trevlig kväll med trevligt sällskap och god mat. Igår var jag och några kompisar på julmarknad i Nynäshamn, vi åt även en sen lunch på restaurang Glade Kocken.

Hur ser veckan ut då? Imorse stod jag i Torsvikstorg och i eftermiddag är det Västerbroplan som gäller. Sedan är jag ledig imorgon men ska ändå på möte på Spårvägsmuseet om framtiden för oss servicevärdar.
Onsdag och torsdag har jag den delade tjänsten 62 där jag på morgonen står vid Fridhemsplan och eftermiddagen tillbringas vid Skanstull. På fredag är det samma tjänst som idag dvs Torsvikstorg och Västerbroplan.
Sen är det äntligen helg igen!🙂

1 Response to "Måndag igen"

Även jag och min särbo var i Nynäshamn.

Passade på att filma ett par timmar men förmodligen satt ni inne i goa stugvärmen och åt då.

Skulle åkt ångtåget men avstod vilket kanske var bra för det fastnade i Hemfosa en timme och då hade besöket i Nynäs blivit lite för kort.

Vi hade trevlig dag med både kalkonkorv, ångbåt och ångtåg ( de senaste på film ).

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

