SJ Guide

Mellandagsrea

Posted on: december 26, 2014

Idag drog då den årliga mellandagsrean igång och jag tog en tur till Kungens Kurva för att kolla om det finns nåt vettigt att köpa. Självklart var det otroligt mycket folk i affärerna.

Köpte ett par CD-skivor på ÖoB bla hittade jag Maggios första CD ”Vatten och bröd”. Sedan tidigare har jag ”Satan i gatan” och den senaste ”Handen i fickan fast jag bryr mig” fick jag i julklapp så nu är det bara ”Vinnaren är” som fattas.
Sedan åkte jag vidare till Eriksberg och Biltema för att inhandla en pekpenna till min iPhone så man kan använda den utan att behöva ta av sig vantarna.

Appropå julklappar så fick jag även ett presentkort på 500kr på Parks and Resorts Scandinavia (gäller på alla parker, dvs Gröna Lund, Furuvik, Kolmården och Skara sommarland. Trevligt!

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

