SJ Guide

Problem…

Posted on: januari 13, 2015

Jag hade känslan av att denna vecka blir en bra vecka… Tyvärr verkar inte min känsla stämma😦 Redan igår kväll hade jag ont i ryggen men då det kändes bättre imorse bestämde jag mig att gå till jobbet i alla fall. Men efter att ha stått tre timmar i Slussen och lyft några tunga barnvagnar kom värken tillbaka och jag var tvungen att sjuka mig😦

Dessutom infördes nya rutiner på jobbet som innebär att all utrustning måste återlämnas på Fridhemsplan, så blir man tex inte avlöst i Gullmarsplan måste man åka ända till Fridhemsplan och lämna grejerna. Precis som jag igår tvingades åka från Odenplan. I och med deta finns nu alltid risk för påtvingad övertid och man kan inte längre räkna med att man slutar på den tid och plats som står på schemat😦

Nåväl, imorgon lär jag bli hemma och vila upp mig men på torsdag hoppas jag kunna arbeta igen🙂

Sedan efter att jag slutat på fredag tar jag nattbussen till Göteborg och ska besöka IKEA Uddevalla och sedan är det P3 Guld-galan på kvällen. Men mer om detta längre fram.

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

