SJ Guide

Onsdag kväll

Posted on: januari 14, 2015

God kväll allesammans!

Nu har jag precis friskat mig och imorgon är det alltså jobb som gäller🙂 Då är det tjänst 108 som gäller och jag börjar på Sergels torg kl 10:30 och står där till kl 15:30. Efter en rast åker jag till Ropsten och jobbar där två timmar innan jag får gå hem kl 19🙂

Igår skrev jag om att jag skulle på P3 Guld-galan på lördag då jag fick en biljett av en kompis. Han skulle nämligen dit enbart för att se Tove Lo men nu ställde hon ju in resten av sin turné pga operation och då försvann meningen för min kompis att åka. Kollade igenom programmet och såg att Veronica Maggio är nominerad till Guldmicken för sitt intensiva turnerande under 2014. Hon om någon förtjänar verkligen detta pris!
Hursomhelst kommer det bli en trevlig kväll på lördag och jag har bokat boende på Quality Hotel Panorama.

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

