SJ Guide

Händelserik lördag

Posted on: januari 31, 2015

Ja, det kan man lugnt säga att denna lördag varit🙂

Först var jag i Björkhagen och tittade på min gamla grundskola. Lokalerna där vi haft syslöjd är numera vintagebutik.

Sedan åkte jag till Uppsala där jag förutom IKEA och Gränby centrum besökte studentområdet Rackarberget, som är en del av Studentstaden- Uppsalas motsvarighet till Stockholms Lappkärrsberget. Typ.
Ganska trevligt område och ICA-affären har något udda öppettider🙂

IMG_4423

IMG_4430

Nu är jag på väg till Kista en sväng pch sedan tänkte jag åka buss med en föare jag känner🙂

Ha en trevlig kväll allihop!

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

