SJ Guide

Hemma

Posted on: februari 9, 2015

God kväll/natt/morgon allesammans!

Det blev visst inga fler inlägg i helgen, jag hade fullt upp så det hanns aldrig med🙂

Jag hade i alla fall en trevlig helg. Lötdagen tillbringades i Malmö med bla besök på Emporia. Sen var jag på Vigårda och åt med Mikko🙂

Kollade även på Melodifestivalen och kan inte fortfarande inte förstå varför Molly Petterson Hammar åkte ut😦 Hon var ju så bra! Nåväl, Jessica Andersson och Dolly Style var bra med🙂

Söndagen började jag med att ta tåget till Helsongborg för att sedan ta färjan över till Helsingör och fortsätta med tåg på Kystbanen. Jag hoppade av vid Österport och besökte bla Designmuseet. Sen åt jag kinabuffé på ett ställe på Ströget innan jag for vidare till Fields.

Avslutade kvällen på SAS Lounge och därefter flyg hem🙂

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

