SJ Guide

Helgresa

Posted on: mars 6, 2015

God dag allesammans!

Idag är jag ledig och eftersom vi i slutet av februari fick semesterersättningen för 2014 tyckte jag det skulle passa bra med en resa.
Tyvärr kunde jag inte komma på nåt vettigt ställe att åka till så jag bestämde mig för att åka upp till Falun en sväng via Gävle. Inget egentligt mål med resan annat än att komma iväg ett tag🙂 Så nu är jag påväg till Dalarna och Falun där jag bokat en natt på First Hotel.

Imorgon åker jag sedan till Ludvika för att därifrån ta Tågkompaniets tåg till Västerås. Jag har länge varit sugen att testa Sky baren på First Hotel Plaza på 25e våningen och dessutom fanns det rum för endast strax över 600kr så det var lika bra att testa hotellet ordentligt så det blir en natt där med🙂

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

