SJ Guide

Audition

Posted on: mars 19, 2015

Idag fick jag besked att jag är välkommen på audition på Gröna Lund 31 mars🙂 Det är deras sätt att genomföra intervjuer på, istället för en traditionsenlig anställningsintervju har de en audition där alla får berätta om sig själva inför andra sökande. Sjukt läskigt…
Men går det vägen så får jag jobba på Grönan hela sommaren🙂

Men det är 31 mars. Imorgon är det 20 mars och jobb står på agendan. Egentligen skulle jag ha ett delat jobb men eftersom mina tjänster hela veckan bytts ut med kort varsel och jag blivit förflyttad till andra ställen, fått ta rast andra tider än planerat etc tyckte jag att jag som kompensation kunde få en tidig sammanhängande tjänst. Jodå, det gick bra!
Så imorgon arbetar jag 06:30-11:30 vid Odenplan, efter det hoppas jag kunna få gå hem men eventuellt måste jag jobba tre timmar till (jag var ju trots allt uppsatr på 8 timmar)

Nåväl… Jag har aldrig stått vid Odenplan i morgonrusningen så vi får se hur det går imorgon😛

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

