SJ Guide

Veronica Maggio till Furuvik

Posted on: april 14, 2015

Idag avslöjade Furuviksparken att man bokat Veronica Maggio, 15 augusti besöker hon Gävle och Furuviksparken. 2015 är ju som tidigare sagts inget stort turnéår för Maggio och hon gör bara ett fåtal spelningar i Sverige så det är såklart kul att hon kommer till Furuvik :) 

För egen del är jag hemma på min långrast och kl 15-19 jobbar jag vid Västerbroplan. Imorgon har jag sovmorgon (egentligen bad jag om sovmorgon på torsdag men den blev imorgon istället) och jobbar 12-19 i Ropsten. Därefter är det raka vägen hem och byta om för redan 20:30 börjar konserten på Debaser men mer om det imorgon :) 

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

