SJ Guide

Grönanpremiär

Posted on: april 22, 2015

Tyvärr fick jag inte jobbet på Gröna Lund😦 Nåväl, jag har ju i alla fall vunnit Guldkortet i deras tävling Guldruschen så det blir en del besök där i alla fall🙂 Redan imorgon öppnar de för oss guldkortare och jag ska dit efter jobbet :) 

Imorgon arbetar jag på Sergels Torg 07-15:30. Lite tråkigt att stå hela dagen på samma ställe men jag gillar Sergels torg så det funkar :) 

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

