SJ Guide

Sista inlägget

Posted on: augusti 3, 2015

NY BLOGG! 

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL NYA BLOGGEN

attalltingharettslut.blogg.se

Japp, detta är sista inlägget på bloggen. 

Jag har det senaste året funderat på huruvida jag ska fortsätta med bloggandet eller ej. Brist på saker att skriva om, sjunkande antal inlägg och ett rasande läsarantal har gjort att jag nu beslutat att lägga ned sidan.

Jag startade den här bloggen för snart sex år sedan för att blogga om SJ, tåg och senare mina resor. Jag reser inte längre speciellt mycket med tåg i allmänhet och SJ i synnerhet, många fakta på bloggen är inaktuella och det är inte säkert att jag längre vill förknippas med allt jag skrev för sex år sedan. 

Ett tag framöver kommer sidan ligga uppe som ett arkiv men inom en viss framtid kommer jag radera sidan. 

Om jag får lust och tid kanske jag startar en ny, mer allmän och aktuell blogg snart🙂 Tills dess vill jag tacka alla läsare för åren som gått!

Tack och ha det bäst! 

Kommentera

SJ Guide on Twitter

Fel: Twitter svarade inte. Vänta några minuter och uppdatera den här sidan.

Skriv in din epostadress för att prenumerera på den här bloggen och därmed få information om nya inlägg via epost.

Gör sällskap med 8 andra följare

Kategorier

Arkiv

